miercuri, 22 iunie 2011

Workshop "Cirese de iunie"



Iata ca a venit si a trecut primul workshop handmade pe care ne-am incumetat sa-l organizam. Cursul l-am tinut sambata, 18 iunie,la sediul librariei Books Express in Bucuresti.
Pentru ca amandorura ne place versatilitatea argilei polimerice si dupa dezbateri indelungate in legatura cu tema, am ales o bijuterie de impact, un colier statement sub forma de cirese. Tehnica cireselor este una speciala, adaptata de Zuri, pentru a obtine efectul realistic de fruct. Rezultatul este pe masura, colierul fiind foarte apetisant si ispititor.


Am avut o multime de emotii.Daca nu va fi interesant? Daca nu le va placea participantelor? Daca vom uita sa cumparam ceva? Daca nu va merge cuptorul nou?? Dar ne-am pregatit temeinic si pana la urma emotiile s-au dovedit a fi nefondate. Cursul a fost foarte distractiv pentru toata lumea si plin de informatii folositoare despre lucrul cu argila polimerica. Nici nu am simtit cum au trecut orele, dar ce ne-a bucurat foarte mult a fost rezultatul final. Ciresele, chiar si ale unei incepatoare care nu a mai lucrat niciodata cu fimo, au iesit extraordinare.
Bineinteles ca nu au lipsit si momentele comice.. mai ales cand noi, foarte grabite, am scos ciresele de la uscat si ne-am apucat nerabdatoare sa asamblam, numai ca lacul fiind inca umed, ciresele se lipeau intre ele. :) 

Multumim foarte mult pentru participare si va asteptam si la cursurile urmatoare!






De la Polymer Clay Romania

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu