marți, 6 martie 2012

Lucrarea saptamanii 33



In saptamana care ne face sa ne simtim cele mai importante, cele mai minunate, am ales sa va spunem "la multi ani si cat mai multe primaveri frumoase si insorite " alaturi de lucrarea saptamanii 33 - pandantul Two Tulips realizat de Maria Ivanova aka Vokade.

Despre Maria v-am mai povestit AICI. Cat despre lucrare, am putea spune ca este una din dovezile ca o tehnica larg raspandita si recogniscibila poate totusi sa fie tratata intr-o maniera foarte persoanala si originala, asa cum face Vokade cu mokume-gane-ul cu desen controlat. Proaspat si primavaratic, pandantul ilustreaza cu fidelitate aerul sarbatorilor de la inceputul primaverii, atat prin cromatica, cat si prin modelul ilustrat.

Pentru a admira mai multe lucrari de-ale Mariei, va rugam sa ii vizitati galeria Flickr.

Un comentariu:

  1. Buna dragutelor, ce mai faceti? Mi-e dor de voi, va pup!!!! Cand mai faceti un curs, acum ca sunt acasa tare mi-ar placea sa particip!

    RăspundețiȘtergere