marți, 8 noiembrie 2011

Lucrarea saptamanii 20



Lucrarea saptamanii 20 va va aduce in atentie o adevarata Artista. Un set din doua bratari ce combina mai mult tehnici de lucru cu argila polimerica, intr-o cromatica placuta de toamna. Mai multe, chiar in cuvintele artistei:


Am inceput sa creez bijuterii in timpul studiilor la The Marylans Institute of Art, unde am absolvit facultatea de Mestesuguri, bijuteriile si prelucrarea metaleor fiind specializarea mea principala. Creatiile mele din timpul studiilor au castigat diverse burse si premii. Dupa abslovire, m-am mutat impreuna cu sotul meu, Jeff Hall, in Loundon County, Statul Virginia, unde am pus bazele a ceea ce se numeste acum Silverwood Farm and studio, un loc unde combinam pasiunea noastra pentru arte - atelierul de sculptura al lui Jeff si atelierul meu de bijuterie si grafica; si pasiunea noastra pentru cai.  

Lucrarile mele combina metale pretioase, argila polimerica, pietre, sticla sau orice alt obiect straucitor imi capteaza atentia. Conceptele de design sunt specifice bijuetriei contemporane si combina elemente organice cu elemente geometrice, contin deobicei pietre cu forma si cromatica deosebita, sticla sa alte materiale gasite de mine. Eu consider fiecare piesa lucrata de mine o mica bucata de arta. Imi place sa creez bijuterii care sa fie unice si altfel, dar totodata sa ramana foarte purtabile. Majoritatea pieselor create d emine sunt pandante, coliere si cercei dar ocazional creez si alt fel de piese. In trecut, cea mai mare preocupare a mea era sa creez piese din metal pentru a realiza modele gandite de mine, dar in 2004 am descoperit un aterial nou - Precious Metal Clay®, care mi-a dat posibilitatea sa explorez noi orizonturi si sa combin in bijuterii metalul cu alte materiale ce imi placeau.


Mai multe lucrari Lizards Jewelry puteti vedea AICI si AICI.

Un comentariu: