luni, 4 iulie 2011

Workshop "Purple Velvet" (impresii)

Al doilea atelier a avut loc la acest sfarsit de saptamana, un workshop in care am lucrat panselute din fimo si in care am invatat unii de la altii.

Au fost emotii si de aceasta data (cred ca vor deveni un obicei) si ne-am straduit sa-l organizam cat mai bine, in asa fel incat cursantelor sa nu le lipseasca absolut nimic de la cafeluta calda pana la cutiuta facuta special in care sa-si ia acasa bijuteriile.

Ne-am simtit excelent, ne-am jucat un pic cu materialul, am experimentat tehnica realizarii petalelor in mai multe feluri, iar fiecare participanta a creat propriile flori, unice, diferite toate intre ele si produse integral de propriile maini.


Deoarece cateva dintre cursante au mai lucrat cu argila polimerica, am putut sa schimbam idei si impresii despre diversele tehnici de lucru cu lut si am adunat astfel informatii pretioase, pe care cu siguranta le vom mai folosi.

Insa ce mi-a placut foarte mult a fost atmosfera relaxanta in care s-a desfasurat totul. Sper ca si cursantele s-au simtit bine si ca vom reusi la un moment dat sa facem si o "sezatoare" de lucru in argila polimerica. :)

Va multumim tuturor pentru participare!











2 comentarii:

  1. Felicitari si organizatoarelor si participantelor. Pare a fi un workshop foarte reusit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim, Carmen. A fost un workshop frumos si rezultatele au iesit foarte bine. Vor urma si altele cu siguranta.

    RăspundețiȘtergere